اخبار روز بازی

مراسم حضوری E3 2021 کنسل شده است

E3 2021

بنابر گزارشات جدید کمیسیون توسعه همایش و گردشگری لس انجلس ، مراسمE3 2021 یک رویداد کنسل شده است.

این کمیسیون با انجمن نرم افزاری سرگرمی (ESA) و سازمان دهنده E3 همکاری های لازم را داشته است. با وجود کنسل شدن مراسم E3 2021، احتمالا مجوز های لازم برای این رویداد
در سال های 2022 و 2023 صادر خواهد شد.

این برای دومین سال پیاپی است مراسم E3 بخاطر ویروس کرونا کنسل میشود. به همین خاطر ESA قصد دارد مراسم E3 2021 به صورت کاملا دیجیتالی برگزار کند.


با این وجود ان ها برای انجام این کار به حمایت ناشرین و شرکت های بزرگ نیاز دارند. این رویداد در روز های ۱۵ تا ۱۷ ژوئن (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) به صورت لایو استریم برگزار میشود.
در این سه روز لایو استریم های دو ساعته مختلفی صورت میگیرد که در انتها به یک مراسم اهدای جوایز ختم میشود.

در چند سال گذشته شرکت های بزرگی مثل مثل الکترونیک آرتز، سونی و اکتیویژن در این رویداد حضور نداشته‌اند.

به همین خاطر خیلی ها باور دارند که باید تغیرات قابل توجهی در فرمت کلی E3 اجرا شود.


از طرف دیگر ناشر های بزرگ گیم با برگزاری مراسم های زنده مستقل توانسته اند به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کنند.به زودی جزئیات دقیق آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

ما در سراسر جهان با ناشران، توسعه‌دهندگان و شرکت‌های مختلف صحبت کردیم و مشتاقانه منتظریم جزئیات مربوط به مشارکت آن‌ها را اعلام کنیم.

البته این فرمت E3 منتقدانی نیز دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها رئیس سابق نینتندو، «رجی فیز امی» است.
 «رجی فیز امی» باور دارد که هدف این رویداد رساندن بازی‌های جدید به دست بازیکنان است. ESA برای زنده ماندن نیاز دارد راهی برای انجام این کار پیدا کند.

در غیر این صورت ارزش خود را از دست می‌دهد.

اگر من برای یک روز پادشاه بودم به شما می‌گفتم که چگونه این کار را انجام می‌دادم. فکر می‌کنم انجام این کار به صورت دیجیتالی کاملاً درست است

و دلیل من این است که جدا از ۶۰ هزار نفری که به طور معمول در E3 شرکت می‌کنند،

افراد بسیار بیشتری نیز وجود دارند. میلیون‌ها نفر وجود دارند که به دنبال پیدا جدیدترین تجربه‌ها هستند و رویداد دیجیتالی بهترین روش برای انجام این کار است.

با این وجود، من فکر می‌کنم صاحبان این پلتفرم باید راهی دیجیتالی پیدا کنند تا خود طرفداران و بازیکنان قادر به تجربه محتوا جدید باشند، چون این کلید موفقیت E3 است.

توانایی تجربه The Last of Us Part 3 برای اولین بار، توانایی تجربه بازی بعدی Breath of the Wild برای اولین بار یا تجربه بازی جدید که برای ایکس باکس ساخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *